Kontakts

Tööstuse 43, Tallinn, Igaunija
Veikals: +372 508 3309
Darbnīca: +372 5301 8568

Tähesaju tee 31, Tallinn Igaunija
Veikals: +372 5885 7752
Darbnīca: +372 5301 6938

info@velomarket.ee

Informācija: +372 508 3309

Mana pirmā tikšanās ar elektrisko velosipēdu burtiski bija maģiska pieredze. Mēs sēdējām uz kafejnīcas terases Itālijas mazajā pilsētiņā Belluno un atvilkām elpu. Tā ir skaista vieta, bet šausmīgi kalnaina! Es tikko biju atbraucis un sapratu – es nevaru šeit uzvilkt kāpumus ar savu velosipēdu. Paturot visu to svaigā prātā, kadrā iegriezās sīka meitene. Kleita mugurā, bize aizmugurē un kājas uz pedāļiem siksniņās. Tas atnāca un ar rotaļīgu vieglumu uzbrauca stāvajā kalnā, par kuru tikko biju zvērējis nolaisties. Kā tas ir iespējams? Pilnīga maģija! Tas notika pirms astoņiem gadiem. Es nekad iepriekš nebiju saskāries ar elektriskajiem velosipēdiem. Šodien, protams, zinu, ka kalnainajos Dolomītos var redzēt tikai elektriskos velosipēdus, kas svilpo apkārt.

Tas ir aizraujoši izmēģināt

Pirmo reizi sēdos elektriskā velosipēda seglos, kam bez mana kaula motora ir arī papildu paātrinājums, izjutu lielu sajūsmu. Un arī nedaudz godbijības. Romet Gazela dizains izskatās kā stilīga, racionalizēta sieviešu jaka. Akumulators ir diskrēti novietots aizmugurē un ne visiem paziņo, ka tas nedaudz palīdz braukšanai. Turklāt to bija ļoti viegli izņemt un ņemt līdzi iekštelpām uzlādēšanai. Velosipēdu varēja pieslēgt pie velonovietnes mājas priekšā un atstāt mājas priekšā.

Pienācīgs papildu stimuls

Romet Gazela elektrovelosipēda motora jauda ir 250W, ar kuru var uzņemt ļoti labu apgriezienu. Lietotājam papildu palielinājums ir sadalīts piecos līmeņos. Sākšu ar pirmo. Tas jau dod manāmu piedevu – dažas reizes pagriežas un tad ar brīvo skrējienu slīdat uz zemes. Darbs ar dzinēju prasa zināmu pierašanu. Pirmajos pagriezienos es uztraucos, varbūt pārāk daudz, ka, iespējams, velosipēds sāk pārāk daudz rallijā, kad es apsēžos. Es daudz bremzēju, jo jūtos pārāk ātri. Un uztraucos, vai manas ceļu satiksmes noteikumu zināšanas vēl ir pietiekami labas, lai ar tādu dzīvnieku brauktu pa pilsētu. Elektriskais velosipēds burtiski ir transportlīdzeklis! 25 km stundā ir diezgan pieklājīgs ātrums, ko var sasniegt ar šo velosipēdu.

Jo ilgāks brauciens, jo lielāka nauda

Īstā bauda izpaužas tikai braucot garākus attālumus. Jūs varat braukt tālāk, ātrāk un ar mazāku piepūli. Taisnajos posmos uzdrošinos spiest vairāk, un jāatzīst, ka personīgi nekad mūžā nebiju braucis ar riteni tik ātri. Tāpat skaidri jūtu atšķirību, griežoties pret vēju pie jūras. Labas sacīkstes ar parastu velosipēdu, ar elektrisko velosipēdu nemaz nav slikti. Esmu arī dzirdējis no dažu cilvēku negatīvu attieksmi, ka elektriskais velosipēds ir slinkiem un brauc pats. Protams, tas tā nav. Bet jūs pats varat pielāgot piepūles līmeni. Negribas katru reizi pasvīst, reizēm gribas arī ierasties ģērbies labā apģērbā un labi smaržot.

Spēju līdzsvarošanas rīks

Atklāsim vēl vienu priekšrocību. Ja partneru sportiskā forma ir ļoti atšķirīga, nevar doties pastaigā kopā. Mans mīļākais ir pilnīgs sportists, es vairāk esmu atpūtas braucējs. Bet, kad viņš brauc ar parastu velosipēdu un man ir neliela papildu palīdzība elektriskā velosipēda veidā, mūsu ātrums un veiktspēja ir tikpat labi. Un visbeidzot, brīnišķīgais kalnu kāpums, kas man iespiedās atmiņā pirms daudziem gadiem, raudāja manā dvēselē. Interesanti, vai es arī to varu? Igaunijā tik stāvu kāpumu nav. Noblessnerā ir vēl viens ļauns kāpiens, es nolēmu to pārbaudīt. Līdz šim papildu uzrāviens pirmajā līmenī man šķita pietiekami ātrs, trešo testēšu kalnā. Kalnā šļūcu augšā viegli un raiti, ar mazāko piepūli. Nu, tas liek justies labi. Es, kas pārsvarā kāpju nost no velosipēda, kad ilgi jāgriežas, ar elektrisko velosipēdu to nedaru.

Šeit nāk Kristinka, bailes no kalniem!

Īstā bauda izpaužas tikai braucot garākus attālumus. Jūs varat braukt tālāk, ātrāk un ar mazāku piepūli. Taisnajos posmos uzdrošinos spiest vairāk, un jāatzīst, ka personīgi nekad mūžā nebiju braucis ar riteni tik ātri. Tāpat skaidri jūtu atšķirību, griežoties pret vēju pie jūras. Labas sacīkstes ar parastu velosipēdu, ar elektrisko velosipēdu nemaz nav slikti. Esmu arī dzirdējis no dažu cilvēku negatīvu attieksmi, ka elektriskais velosipēds ir slinkiem un brauc pats. Protams, tas tā nav. Bet jūs pats varat pielāgot piepūles līmeni. Negribas katru reizi svīst, reizēm gribas arī ierasties pieklājīgās drēbēs un labi smaržot.

Šis lieliskais elektriskais velosipēds Arkus & Romet Gazela RM gaida Jūs Velomarket veikalos un e-veikalā !

Autore: Kristīna Herodesa