Apraksts
RĀMIS
Pilnībā izstrādāts un ražots SEM MotoBike, rāmim ir oriģināls dizains, kas atšķiras no tirgū esošajiem klasiskajiem elektriskajiem velosipēdiem, atgādinot motociklu. Smaguma centrs ir saglabāts pēc iespējas zemāk, lai nodrošinātu tā unikālo vadāmību.
Visu DAHU modeļu atšķirīga iezīme ir dzinēja centrālā pozīcija, kas veic strukturālu funkciju, jo caur to ir savienota priekšējā ass un aizmugurējais sviras sviras. Tas ievērojami samazina transportlīdzekļa svaru, vienlaikus nodrošinot izcilu stingrību, optimizējot svara sadalījumu un nodrošinot stabilitāti un vieglu vadāmību. Ir ļoti viegli pārvarēt jebkuru šķērsli gan kalnā, gan lejup.
Tas ir konstruēts un izstrādāts kā pašnesošs rāmis — tehnika, ko izmanto automobiļu rūpniecībā. Alumīnija rāmja daļas tiek veidotas, izmantojot aukstās deformācijas tehnoloģiju un CNC apstrādi.
Vēl viens jauninājums ir aizmugurējie šūpoles: tāpat kā motociklam, piekare ir progresīva. Tas nodrošina mīkstu triecienu absorbciju zemā ātrumā un zemā pretestībā, palielinot izturību, palielinoties ātrumam.
Dahu R3 ir RockShox Domain RC 29″ amortizators (180 mm priekšā un aizmugurē), kas ļauj pārvarēt visa veida šķēršļus.
Priekšējais ritenis 29″, aizmugurējais ritenis 27,5″, 203 mm disku bremzes bremzēm.
DZINĒJS
Dahu R3 ir aprīkots ar SEM bezsuku motoru ar maksimālo patēriņu 4000 W.
Vidējam dzinējam ir uzlabots dizains un forma, lai samazinātu svaru un palielinātu stingrību, kas savukārt nodrošina stabilitāti vadāmībā.
Mūsu klusais motors MotoBike ir aprīkots ar jaunu vadības bloku (pilnīgi izstrādāts SEM), kas pārvērš mūsu transportlīdzekli par velosipēda un motocikla krustojumu.
DISPLAY
Viena no DAHU izcilajām funkcijām ir tā jaunais displejs. Lai papildinātu jaunā vadības bloka izstrādi, ir ieviests atjaunināts grafiskais lietotāja interfeiss.
72,5 x 54,75 mm krāsu LCD ekrānā reāllaikā var redzēt šādus datus:
- pašreizējo akumulatora statusu un informāciju par attiecīgajām vērtībām,
- motora strāvas patēriņš noteiktā brīdī,
- atlikušo akumulatora uzlādes procentuālo daudzumu attiecībā pret pašreizējo jaudas līmeni.
AKUMULATORS
Akumulatoru ražo arī tikai SEM, un tā forma lieliski iederas rāmī un palīdz noturēt zemu smaguma centru.
Mēs esam veikuši vairākus testus, lai atrastu labāko kompromisu starp svaru un efektivitāti: mūsu Motobike ir aprīkots ar litija jonu akumulatoru, kura aptuvenais svars ir aptuveni 6 kg un ietilpība 1300 Wh .
Braukšanas diapazons ir 70 kilometri tikai uz līdzenas virsmas un nemainīgā ātrumā (pārbaudīts uz testu stenda un sacīkšu trases). Ar pedāļa palīgfunkciju un uz gluda ceļa var ievērojami palielināt maksimālo braukšanas attālumu. Jebkurā gadījumā, ja akumulators izlādējas, vienmēr ir iespēja mīt pedāļus mājās!
DUBULTĀ VADĪŠANAS JAUDA
Tāpat kā visi mūsu modeļi, arī DAHU ir aprīkots ar dubultķēžu sistēmu, kas padara dzinēju neatkarīgu no tradicionālās transmisijas. Labajā pusē ir klasiskais 11 pakāpju transmisijas mehānisms, kreisajā pusē ir dzinējam veltīta transmisijas sistēma.
Mūsu modeļos atsevišķa vilces spēka vadība ir ļāvusi izmantot gāzes pedāli un ļāvusi braukt bez pedāļiem. Tādā veidā ir iespējams tikt galā ar jebkuru braukšanas situāciju, sākot no vistehniskākajiem kāpumiem līdz šaurākajām ejām un grūtākajiem šķēršļiem.
STANDARTA IEKĀRTAS IELAS JURIDISKĀ VERSIJA
DAHU modelim likumā noteiktais aprīkojums ietver:
- kreisais atpakaļskata spogulis,
- statīvs ar sviru,
- cauruļveida konstrukcija numura zīmes turētājam ar atstarotājiem,
- aizmugurējais spārns,
- elektroniskais signāls,
- LED priekšējais lukturis, aizmugurējais LED aizmugurējais lukturis ar bremžu lukturi,
- numura zīmes apgaismojums.
Plašāku informāciju varat lasīt SEM MotoBike oficiālajā tīmekļa vietnē ŠEIT.